Zomertrainingen 2024

Gepubliceerd op 1 april 2024 om 15:07

Vanaf zaterdag 6 april starten wij terug met zomertrainingen. Specifiek houdt dit in dat BSC in samenwerking met andere clubs aanvullende trainingen aanbiedt naast het ijs. Zo proberen we verder te werken aan de schaatstechnische vaardigheden tot we weer het ijs op kunnen. Iedereen is altijd welkom. Gelieve je aanwezigheid te bevestigen in de Spond-app.

• Maandag van 19u30 tot 20u30 in Torhout
  • Donderdag van 18u30 tot 19u30 in Torhout
  • Zaterdag van 9u30 tot 11u30 in Zandvoorde

Op maandag en donderdag zijn dit skeelertrainingen in samenwerking met de club Katjarisu. Deze worden gegeven door hun eigen trainer of door Franky zelf. De training vindt plaats in Torhout (Industrielaan 2, 8820 Torhout). Vergeet zeker niet je bijdrage aan de club te betalen om deel te nemen aan de trainingen. Bij nat wegdek of regenweer worden de trainingen afgelast.

Op zaterdag organiseren we een technische droogtraining (op schoenen) in Zandvoorde onder begeleiding van Rino en Alexandra. De trainingen vinden plaats op het voetbalpleintje naast de skeelerpiste van Zwaantjes Rollerclub (Egellaan, 8400 Zandvoorde) en worden indien mogelijk aangevuld met technische oefeningen op de skeelers. Bij nat wegdek gaat de training wel door, bij regenweer niet.

Ook tijdens wedstrijden van ZRC zal het voetbalplein en de piste niet beschikbaar zijn. Maar kom gerust een kijkje nemen, de toegang is gratis:

• Zaterdag 18 mei (Belgisch Kampioenschap skeeleren)
  • Zaterdag 13 juli (European Cup Flanders Grand Prix van 12-14 juli)
  • Zaterdag 20 juli (Europees Kampioenschap skeeleren van 18-25 juli)