Boudewijn Schaatsclub bedankt al zijn partners en sponsoren voor hun steun!

Sponsoren

Om de veiligheid tijdens trainingen en wedstrijden te kunnen garanderen, plaatsen wij matten tegen de boarding. Om deze te kunnen aanschaffen en te onderhouden, rekenen wij op het groot hart en de financiële steun van onze sponsoren. Via deze weg willen wij hen bedanken. Ook sponsor worden? Bekijk hier de mogelijkheden.

Hier is nog ruimte voor jou!

Hier is ook nog ruimte voor jou!

Samenwerkingen

Aangezien de ijsuren overal wel wat beperkt zijn, hebben we met een aantal verschillende sportclubs een samenwerking opgestart. In de winter kunnen BSC-shorttrackers hun schaatsuren aanvullen bij de collega's in Gent en in de zomerperiode kunnen onze sportievelingen terecht bij een aantal fiets- en skeelerclubs uit de buurt om hun schaatstechniek en uithouding te verbeteren. Daarnaast hebben we, in samenwerking met de Brugse ijshockey- en kunstschaatsclub, ook een initiatieles opgezet voor kinderen die willen leren schaatsen en waarbij ze nog geen keuze moeten maken voor een specifieke sporttak.