De verschillen en gelijkenissen tussen rol en ijs - webinar door clublid Rino

Gepubliceerd op 9 februari 2024 om 18:22

Op donderdagavond 15 februari van 19u00 tot 20u30 geeft ons eigen clublid Rino een gratis webinar waarin hij de verschillen en de gelijkenissen tussen schaatsen en inlineskaten uit de doeken doet.

De webinar wordt georganiseerd door de Vlaamse Schaatsunie en Skate Vlaanderen, en was oorspronkelijk onderdeel van de VTS Marathon eind 2023. Door gebrek aan communicatie en voldoende inschrijvingen werd deze interessante uiteenzetting verplaatst naar volgende week donderdag. Rino is zelf topatleet in het Belgisch shorttrack, lid bij Zwaantjes Rollerclub Zandvoorde (skeeleren) in de zomer, en heeft af en toe ook al eens klapschaatsen onder de voeten gebonden (langebaanschaatsen). Met andere woorden, hij is de geknipte persoon om toelichting te geven bij de gelijkenissen en verschillen tussen de drie disciplines, zowel op basis- als op topniveau, en hoe ze elkaar kunnen aanvullen.

De webinar is gratis, maar inschrijven is verplicht. Schrijf je in door een mail te sturen naar: skeeleren-snelschaatsen@vlsu.be

Ben jij er ook bij?