Bedankt sponsoren!

Gepubliceerd op 11 oktober 2023 om 17:59

Zonder sponsoren kan onze geliefde schaatsclub niet bestaan of kunnen onze leden niet veilig schaatsen. Met dank aan onze sponsoren hoeven wij hier niet mee in te zitten.

Bedankt aan onze sponsoren die onze shorttrackclub opnieuw een jaartje zullen steunen: FVH Polyester, Argenta kantoor Guido Danneel, LBM Boekhouding en Fiscaliteit, 71 Rentals, Gevaert Graphics, nSolar en Lermyte Advocaten. Deze toppers zorgen ervoor dat wij onze leden een veilige baan kunnen bieden met gesponsorde matten, dat de trainingen betaalbaar blijven, maar ook dat competitieleden een kans krijgen om deel te nemen aan wedstrijden en trainingskampen buiten Brugge. Wij vragen aan onze leden om in ruil gebruik te maken van hun professionele diensten indien de kans zich voordoet.

Zoals jullie zien zijn er nog enkele plaatsen vrij op onze website (en dus ook op onze matten). Wil jij graag onze club sponsoren of ken je iemand/een bedrijf die interesse zou hebben om de schaatssport in Brugge te steunen? Neem dan contact op via mail, via deze link, via onze sociale mediakanalen of via de communicatie-app Spond voor meer informatie. En wie weet staat jouw bedrijf binnenkort te pronken op onze website én op onze ijsbaan!