De inschrijvingen zijn geopend!

Gepubliceerd op 13 september 2023 om 22:01

Wil je dit seizoen opnieuw of voor het eerst deel uitmaken van Team BSC? Dan kan dat vanaf vandaag!

Nu we weten wanneer onze geliefde ijsbaan terug opengaat en onze nieuwe trainingsuren kennen, hopen we jullie massaal te mogen verwelkomen voor een nieuw shorttrackseizoen bij BSC door jullie hier in te schrijven. Inschrijven kan eveneens via de nieuwsbrief in jullie mailbox, Spond of op de inschrijfknop op de contactpagina.

Praktische informatie

De ijsbaan opent de deuren op vrijdag 27 oktober met een heuse discoavond met een DJ en lichteffecten om het nieuwe schaatsseizoen feestelijk in te luiden. Onze eerste training staat gepland op zaterdag 28 oktober om 20u. Dit jaar heeft de ijsbaandirectie intern gewerkt aan een nieuw schema om de ijskwaliteit te verbeteren. Dit betekent echter dat er enkele verschuivingen zijn in de tijden waarop de clubs toegang hebben tot het ijs. Op vrijdagavond en zondagmorgen zijn er niet langer cluburen beschikbaar, dus onze cluburen zijn licht gewijzigd in samenspraak met onze collega's uit het kunstschaatsen. Hieronder kan je het schema terugvinden. Onze grootste zorg is momenteel dat de veiligheidsmatten telkens in de zomerberging geplaatst moeten worden na elke training. We rekenen hiervoor dan ook op een extra inspanning van de vele helpende handen van leden en hun ouders.

TRAININGEN Uur
Dinsdag 19u00 - 20u00
Woensdag 20u00 - 21u00
Zaterdag 20u00 - 21u00
Zondag 19u00 - 20u00

In de herfst- en krokusvakanties kunnen de clubs vanaf 19u het ijs op - behalve op vrijdag - maar dit moet nog in onderling overleg besproken worden met onze collega-schaatsclubs. In de kerstvakantie zijn er geen cluburen beschikbaar, hiervoor zijn we dus nog volop op zoek naar alternatieven. Ideeën zijn meer dan welkom!

Het inschrijfgeld blijft dit seizoen ongewijzigd. Leden die vorig jaar al ons team vervoegden, genieten dit jaar (opnieuw) van een korting van € 15. Ook de bijdrage van BSC aan onze competitieleden wordt opgetrokken van € 15 naar € 20 om het inschrijvingsgeld voor wedstrijden zoveel mogelijk te dekken. Wij hopen jullie opnieuw massaal te mogen verwelkomen in onze club. We vragen ook aan de trainers, scheidsrechters en bestuursleden om zich in te schrijven via de inschrijflink.

INSCHRIJFGELD Competitieleden* en nieuwe leden Recreatieve leden
Tarief ijsbaan € 180 € 180
Lidgeld (bijdrage federatie, bijdrage club en verzekering) € 80 € 65
TOTAAL € 260 € 245
Incl. clubkorting voor leden van seizoen 2022/2023** € 245 € 230

* De clubbijdrage voor competitieleden die aan wedstrijden deelnemen, stijgt van € 15 naar € 20.

** Met dank aan onze genereuze sponsoren die dit opnieuw mogelijk maakten.

Tot slot willen we al onze clubpartners en sponsoren bedanken voor hun steun en betrokkenheid. Dankzij hen kunnen wij onze trouwe leden deze kortingen bieden. Hopelijk tot binnenkort op de schaatsbaan!

Met vriendelijke groeten, het BSC-bestuur