Maand van de sportclub

Gepubliceerd op 11 september 2023 om 16:31

Om logistieke redenen maken wij, in plaats van september, november de Maand van de Sportclub. Stay tuned voor meer informatie!

In de wereld van de sport draait alles om gemeenschap, gezondheid en plezier. In Vlaanderen speelt Sport Vlaanderen een cruciale rol in het bevorderen van sport en beweging. Maar voor degenen die deze maand geen tijd hebben is er goed nieuws. Ook in november kun je deelnemen aan sportieve activiteiten, want dan zet Boudewijn Schaatsclub de deuren open.

September is traditioneel de Maand van de Sportclub, georganiseerd door Sport Vlaanderen. Tijdens deze maand verwelkomen sportclubs in heel Vlaanderen nieuwe leden en moedigen ze bestaande leden aan om deel te nemen aan extra activiteiten. Het doel is om mensen van alle leeftijden en niveaus aan te moedigen om actief te worden en de voordelen van sport en beweging te ontdekken. Of je nu geïnteresseerd bent in voetbal, tennis, dans, of iets avontuurlijks zoals shorttrack; er is ongetwijfeld een sportclub in de buurt die bij je past.

Van zodra onze ijsbaan de deuren opent en de clubwerking opnieuw draaiende is, zal de uitnodiging voor een initiatiemoment op onze Facebookpagina en op onze website verschijnen. Hopelijk tot dan!