Barbara is nieuwe club-API

Gepubliceerd op 8 september 2023 om 12:27

Vanaf dit seizoen kunnen onze clubleden terecht bij onze nieuwe API (Aanspreekpunt Integriteit).

Barbara Dreesen, ofwel Babs, mama van Eléonora (Noortje) en nieuwste teamgenoot Nathaniel, heeft besloten deze essentiële taak op zich te nemen. Zij vervangt haar zus Jana Dreesen, mama van Daan, die besloot om ermee te stoppen. We willen Jana natuurlijk bedanken voor haar toewijding en inzet in deze belangrijke rol gedurende de afgelopen periode.

Barbara zal zich samen met Sherley, mama van Tjorven en Tristan, inzetten om ervoor te zorgen dat iedereen in onze schaatsclub zich gewaardeerd en veilig voelt om eventuele zorgen, vragen of opmerkingen te delen. Het is van groot belang dat elk clublid een positieve sportieve ervaring heeft binnen BSC en we zijn ervan overtuigd dat Barbara en Sherley deze verantwoordelijkheid met toewijding dragen. Aarzel dus niet om contact met hen op te nemen als je ergens mee zit of suggesties hebt om onze club nog beter te maken. We staan open voor jullie feedback en zullen er alles aan doen om een veilige en prettige omgeving te creëren voor onze clubleden. Alle contactinformatie staat op onze informatiepagina, maar hieronder kan je nog eens de contactgegevens van onze club-API's terugvinden. Welkom en veel succes in je nieuwe rol als API, Barbara!