Initiatielessen schaatsen

Gepubliceerd op 4 november 2023 om 13:33

Ontdek de initiatielessen schaatsen van Boudewijn Seapark op zondagochtend en de open shorttrackinitiaties op dinsdag- en woensdagavond.

Heb je altijd al willen schaatsen, maar lukt dit nog niet zo goed? Grijp dan nu je kans tijdens de speciale initiatielessen op zondagochtend op de Boudewijn IJspiste. Deelnemers worden deskundig begeleid door de coaches van de snelschaatsclub (shorttrack) BSC en de kunstschaatsclub BKSC. Een specifieke discipline kiezen is hier nog niet nodig, want de basisprincipes om te leren schaatsen zijn hetzelfde.

We verwelkomen je graag op de volgende data en dit telkens van 11u tot 12u

• zondag 05/11/2023: initiatie shorttrack
  • zondag 12/11/2023: initiatie kunstschaatsen
  • zondag 03/12/2023: initiatie kunstschaatsen
  • zondag 10/12/2023: initiatie shorttrack

Hoe werkt het?

Het is heel eenvoudig! Bij de kassa van de ijspiste betaal je de normale inkomprijs, zonder reservatie vooraf. Daarna kan je deelnemen aan de initiatieles van die dag, zonder extra kosten. De initiatiebegeleiders wachten je op op het ijs. Kom zeker op tijd om je schaatsen aan te doen. Dit kunnen je eigen schaatsen zijn, of de huurschaatsen van de ijsbaan zelf.

Mis deze kans niet om de magie van het schaatsen te ontdekken en nieuwe vaardigheden te ontwikkelen. Zet deze data zeker in je agenda en kom op zondagochtend langs voor een geweldige schaatservaring. Tot dan!

Open shorttrackinitiatie

Wil je graag specifiek shorttrack eens uitproberen? Dat kan tijdens onze BSC open shorttrackinitiaties tijdens de clubtraining op dinsdagavond van 19u tot 20u (jeugd van 6 tot 14 jaar) en woensdagavond van 20u tot 21u (iedereen). Neem op voorhand contact op met ons om voor jou de juiste shorttrackschoen uit te zoeken. Je kan drie keer gratis proberen, daarna vragen we om lid te worden. Interesse? Aarzel niet!