BSC steunt impact op het hoofd

Gepubliceerd op 6 juli 2023 om 01:23

Wij bij BSC staan volledig achter de campagne impact op het hoofd, met betrekking tot het dragen van een helm tijdens het sporten. Met trots sluiten we ons aan bij de inspanningen om bewustwording te creëren over de noodzaak van helmdracht en de veiligheid van al onze leden te verzekeren.

Als een toegewijde sportclub geloven we dat het essentieel is om veiligheid op de eerste plaats te zetten in al onze activiteiten. Het dragen van een helm kan ernstige blessures voorkomen en de kans op hoofdletsel aanzienlijk verminderen. Of je nu snelschaatst, fietst, rolschaatst of een andere sport beoefent waarbij het risico op een val aanwezig is, het dragen van een helm moet een vanzelfsprekendheid zijn.

Door deel te nemen aan de campagne van impact op het hoofd tonen we als club onze betrokkenheid bij de veiligheid en het welzijn van onze leden. We willen benadrukken dat het niet alleen een individuele keuze is, maar ook een collectieve verantwoordelijkheid om bewustzijn te creëren en anderen aan te moedigen om een helm te dragen tijdens het sporten.

We nodigen iedereen uit om deel te nemen aan onze reclame-inspanningen, waarin we het belang van helmdracht centraal stellen en de boodschap verspreiden dat onze club de campagne van Impact op het hoofd ondersteunt. Samen kunnen we een positieve impact hebben en sporten veiliger maken voor iedereen.

Meer informatie over de campagne kan je vinden via deze website: https://impactophethoofd.be/