Boudewijnse Snelschaatsclub trots op lancering nieuwe website

Gepubliceerd op 22 juni 2023 om 18:10

Boudewijnse Snelschaatsclub, beter bekend als BSC, heeft met trots hun nieuwe website gelanceerd. Na maanden van hard werk en toewijding, is het resultaat dan eindelijk zichtbaar voor iedereen.

De nieuwe website is niet alleen visueel aantrekkelijk en modern. De nieuwe website heeft voornamelijk een verbeterde navigatie. Als een van de oudste snelschaatsclubs in België, is BSC altijd toegewijd geweest aan het correct informeren van zijn leden en mogelijke nieuwe leden. De lancering van deze nieuwe website is daarom een ​​belangrijke mijlpaal voor de club.

"Wij zijn ontzettend trots op onze nieuwe website," zegt secretaris, Marijke Timmerman. "Het was een lang proces, maar het resultaat mag er zeker zijn. Daarom willen we Alexandra bedanken voor haar werk. We hopen dat onze leden en andere bezoekers veel plezier zullen hebben met het gebruik van de nieuwe website en dat het hen helpt om betrokken te blijven bij onze club."

Naast het bieden van een verbeterde online ervaring voor leden, hoopt de club ook nieuwe potentiële leden aan te trekken met de nieuwe website. Met duidelijke informatie over de verschillende activiteiten en evenementen, samen met de mogelijkheid om lid te worden, zal de nieuwe website een belangrijke tool zijn om nieuwe leden aan te trekken en de groei van de club te bevorderen.

De lancering van de nieuwe website markeert niet alleen een belangrijke mijlpaal voor de Boudewijnse Snelschaatsclub, maar toont ook hun toewijding aan het bieden van een uitstekende service en communicatie met hun leden en potentiële nieuwe leden. Bezoek de nieuwe website op https://www.boudewijnschaatsclub.be en bekijk de nieuwe functies en verbeterde navigatie zelf!