Rino gehuldigd op de Brugse Sportprijzen

Gepubliceerd op 20 april 2023 om 16:06

Donderdag 20 april 2023 werden alle Belgische Kampioenen, die woonachtig zijn in Brugge én lid zijn van een Brugse sportclub, gehuldigd tijdens de 60ste editie van de Brugse Sportprijzen.

Op donderdagavond 20 april vond in de stad Brugge de 60ste editie van de kampioenenhuldiging plaats. Het evenement werd georganiseerd om de prestaties van de verschillende Belgische Kampioenen in diverse sporten in de schijnwerpers te zetten.

Eén van de hoogtepunten van de avond was de huldiging van Rino Vanhooren, de Belgische Kampioen shorttrack van 2022. Vanhooren is al 23 jaar aangesloten bij de Boudewijn Schaatsclub. Onze Brugse topper mocht het podium op en werd geïnterviewd door Saartje Vandendriessche.

Tijdens het interview kreeg Vanhooren de gelegenheid om zijn prestaties van de afgelopen jaar te bespreken en om zijn dankbaarheid te uiten jegens zijn coaches en supporters. Hij sprak vol lof over zijn team en de inspanningen die zij samen hebben geleverd om hem naar de top van zijn sport te brengen.

De kampioenenhuldiging was een prachtige gelegenheid om de prestaties van de Belgische sporters in de schijnwerpers te zetten. Het was een avond vol emoties en trots, waarin de sporters werden beloond voor hun harde werk en toewijding. We feliciteren Rino Vanhooren en alle andere kampioenen van harte met hun prestaties en wensen hen veel succes in de toekomst.

Foto's: Henk Rogiers

Onze Brugse snelschaatsclub was vertegenwoordigd door zijn topschaatser tijdens de Brugse Sportprijzen
De Brugse Snelschaatsclub tijdens de Brugse Sportprijzen